Românii care au apelat la agenția de turism Genius Travel pentru a pleca în vacanțe au fost obligați să își refacă planurile. Agenția a intrat în insolvență și și-a anunțat clienții doar în urmă cu câteva zile că are probleme, apoi a revenit cu un mail în care spunea că situația este bună din nou, pentru ca al treilea mail să anunțe că agenția a intrat în insolvență, conform ZF.
Primul mesaj, din data de 12 august, transmitea clientului să nu mai plece în vacanţă pentru că agenţia va intra în insolvenţă, în timp ce al doilea, transmis la o zi distanţă, menţiona că situaţia s-a rezolvat şi încuraja efectuarea călătoriei.
În al treilea mail, însă, clienții erau anunțați că agenția este în insolvență, conform mesajului publicat de ZF, care citează un client al agenției.
“Relativ la pachetele turistice achiziţionate de dumneavoastră vă anunţăm că începând din 16.08.2016, societatea Genius Travel se află în stare de insolvenţă de fapt, urmând ca până la data de 19.08.2016 să depunem la Tribunalul Bucureşti o cerere de deschidere a procedurii insolvenţei. Sumele plătite de dumnevoastră vor fi înscrise în listele cu creditori ale societăţii şi veţi fi citat ulterior de către administratorul judiciar, pentru a vă înscrie la masa credală. Totodată, va rugăm sa nu mai efectuaţi călătoria aferentă pachetului turistic pentru că aceasta nu a mai putut fi plătită din motivele descrise mai sus. Ne cerem scuze pentru situaţia creată!”, aşa arată mesajul dintr-un email trimis de agenţia de turism Genius Travel (membră ANAT) unui client care a cumpărat o vacanţă în Bulgaria pentru luna august, conform ZF.