O ploieşteancă a postat pe Facebook experienţa prin care a trecut la cumpărăturile făcute magazinul Carrefour. După ce a sesizat că mai multe produse de la vânzare erau expirate, a cerut socoteală conducerii supermarket-ului, care s-a grăbit să le scoată de pe raft. A renunţat să mai sune la OPC pentru că ceilalţi clienţi nu au avut nicio reacţie, scrie
observatorulph.ro. "Un centru comercial din buricul Ploiestiului, astazi, 23 februarie. Intrat sa vad ce pot cumpara pentru micul dejun. Mers si la raionul de mezeluri ambalate, unde vad, stupoare, niste muschiulet taranesc cu data de expirare 13 februarie. Stau, ma gandesc si realizez ca expirase produsul respectiv exact cu 10 zile in urma. Fotografie facuta in magazin, sub privirile consternate ale cumparatorilor. Chemat sef de raion. Discutie in gura mare cu seful de raion, sub amenintarea apelarii celor de la Protectia Consumatorilor. Care, se pare, au mai amendat acum cateva zile magazinul respectiv. Magazin caruia nu-i pasa de Protectia Consumatorilor si de amenzile primite.”
Citiți mai mult pe
observatorul.ph.