Antena 3 CNN Actualitate 150 milioane de euro pentru promovarea brand-ului România

150 milioane de euro pentru promovarea brand-ului România

<1 minut de citit Publicat la 16:39 05 Iul 2007 Modificat la 16:39 05 Iul 2007
150 milioane de euro pentru promovarea brand-ului România
Pentru promovarea brand-ului România vor fi derulate programe în valoare de 150 de milioane de euro, a declarat, joi, la reuniunea anuală a consilierilor economici din reţeaua de promovare comercială externă, secretarul de stat pentru turism din cadrul Ministerului Turismului, Lucia Morariu. “Principala componentă a turismului care va creşte în următorul an este turismul de afaceri, pe care îl va susţine şi Ministerul Turismului”, a menţionat Lucia Morariu.

Principalele pieţe vizate pentru dezvoltatea turismului românesc sunt Italia, Franţa, Germania, Rusia, Marea Britanie, Austria şi S.U.A. În ceea ce priveşte pieţele secundare vizate de România, Lucia Morariu a precizat că este vorba atât despre ţările scandinave cât şi de tări precum Olanda, Belgia sau China.

Rompres

×
x close