Contactat de reprezentanți din presă, directorul de marketing Auchan, Tiberiu Dănețiu, a declarat că accesul în magazin nu este condiționat de cumpărarea măștilor și mănușilor, așa cum anunțul lasă impresia la prima vedere.
Cât despre prețul peste medie al produselor, oficialul susține că este datorat calității superioare și faptului că măștile și mănușile pot fi reutilizate.
„Măștile care se vând în magazinele noastre sunt produse de companii românești, sunt din material textil și sunt reutilizabile, pot fi spălate, igienizate și utilizate pe o perioadă mai mare de timp. Ne-am dorit să sprijinim populația să se protejeze în această perioadă și, în același timp, să susținem producătorii locali. La începutul lunii mai, Auchan va introduce în gama de produse mai multe modele, printre care și cele de unică folosință, la prețuri dintre cele mai scăzute”, transmite Tiberiu Dănețiu.
În Timișoara, purtarea măștilor în spații publice închise este obligatorie de săptămâna trecută.
„În contextul pandemiei coronavirus, Comitetul local pentru situații de urgență Timișoara a hotărât în 21 aprilie obligativitatea purtării de măști în spații închise, deci inclusiv în magazine. Colegii noștri din Timișoara, unde a fost realizată această fotografie, au vrut să informeze clienții și să pună la dispoziția celor care nu aveau aceste echipamente, posibilitatea de a le achiziționa de la Serviciul Clienți Auchan. Nimeni nu a fost condiționat de achiziționarea acestor măști și mănuși la intrarea în magazin, spune reprezentatul Auchan.