Antena 3 CNN Life Travel Câţi turişti a adus frunza pe care Udrea a dat zeci de milioane de euro

Câţi turişti a adus frunza pe care Udrea a dat zeci de milioane de euro

S.T.
<1 minut de citit Publicat la 00:40 30 Oct 2015 Modificat la 00:40 30 Oct 2015
udra.jpg
Milioanele de euro alocate pentru realizarea şi promovarea brandului turistic al României, pe vremea când Elena Udrea era ministru al turismului, nu au dat roadele aşteptate.

Astfel, dacă numărul turiştilor străini înregistraţi în 2010, anul lansării brandului, era de 1,3 milioane, în 2011 acesta a ajuns la 1,5 milioane, iar în 2012 numărul turiştilor străini a ajuns la 1,6 milioane.

Cifrele nu s-au schimbat foarte mult nici în anii 2013-2014 când câte 1,7 milioane de turişti străini au ajuns în ţară, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică.

Cu alte cuvinte, toată promovarea făcută de Udrea pe milioane bune de euro pe plan extern a determinat o creştere a numărului de turişti străini înregistraţi în România cu doar circa 400.000 de persoane, în 5 ani. 

×
Etichete: frunza turism turisti
x close