La faţa locului erau pregătite mai multe ambulanţe şi maşini de pompieri, iar piloţii solicitaseră ca pe pista de aterizare fie acoperită spumă ignifugă pentru evitarea unui incendiu. Procedura de zbor în astfel de situaţii prevede că avionul trebuie să rămână în aer până la epuizarea combustibilului, după care va ateriza pe burtă, în încercarea de a debloca roţile. Nu a fost exclusă nici varianta unei aterizări pe iarbă, lângă pistă.
Nicolae Petrov, directorul companiei Carpatair, a declarat că probleme au existat doar la roata de bot, situată aproximativ sub carlinga piloţilor. Aterizarea a fost una dificilă, dar aeronava nu a fost avariată. Petrov a adăugat că nu cunoaşte încă exact data la care s-a efectuat ultima inspecţie de bază a aeronavei, dar că aceasta nu a fost efectuată recent.
Sâmbătă se va deplasa la Timişoara şi o echipă de la Ministerul Transporturilor pentru a demara o anchetă, în urma căreia vor fi stabilite cauzele care au dus la producerea incidentului
Ştiri video recomandate