Logoul Google animat menit a marca a 30-a aniversare a jocului Pac-Man a provocat daune de milioane de dolari în termeni de productivitate, potrivit unui analist.
Astfel, lansarea doodle-ului (logo aniversar al companiei americane) animat al Google,Pac-Man, vineri, a condus la aproape cinci milioane de ore irosite şi a costat economia circa 120 milioane de dolari, consideră Tony Wright, fondator al Rescue Time, un instrument ce permite măsurarea timpului şi a atenţiei în afaceri.
El estimat că Google a avut circa 505 milioane de utilizatori unici în ziua în care a fost introdus Pac-Man Google Doodle, iar jocul a consumat 4.819.352 ore din timpul angajaţilor, costând economia circa 120.483.800 dolari.
"Pentru acest cost, s-ar putea angaja toţi cei 19.385 angajaţi ai Google," scria Wright. "Aceasta include şi Larry pe Sergey, până la portari. I-ai putea angaja pentru şase săptămâni."
Lansarea doodle-ului animat Pac-Man a fost primul logo interactiv al companiei. Utilizatorii puteau juca online timp de două zile, apăsând pe un buton "Insert coin".
Marissa Mayer, vicepreşedinte al companiei, arăta că Google "a fost copleşită, dar nu surprins" de primirea Pac-Man în rândul utilizatorilor.
"Datorită cererii, facem jocul disponibil permanent la
google.com/pacman" .
Antena3.ro