"Clienţii noştri, enoriaşii". Slujitorii Domnului din Oltenia au devenit agenţi comerciali. Vând doar lumânări de firmă şi vin din producţie proprie. Şefii lor le-au trasat şi obiective. Preoţii trebuie să le vândă enoriaşilor şase sute de grame de lumânări, în următorul an. Pe lângă lumânări, clienţii pot cumpăra "Milostivirea" - un vin produs de Patriarhie.
Preoţii din Craiova au un obiectiv clar, venit de sus: o sută de lumânări vândute fiecărei familii de enoriaşi, în următorul an. Aşa scrie într-o adresă de la mai marii bisericii.
Ca să-şi îndeplinească targetul, preoţii trebuie să elimine concurenţa. Sau să îşi promoveze mai bine marfa. Doar reclama e sufletul comerţului.
Pentru vin, preoţii nu au o ţintă de atins. Cu cât mai mult, cu atât mai bine.
Reprezentanţii Mitropolilei nu au vrut să comenteze noile porunci comerciale din sânul bisericii.