Sodexo, unul dintre jucătorii importanţi de pe piaţa românească a tichetelor, a anunţat, joi, că începând din acest an va emite tichete de masă în format electronic şi că în următorii trei ani aproximativ 30% din totalul acestora vor fi livrate pe carduri. Începând de anul acesta, Sodexo emite carduri de masă Gusto Pass, iar angajatorii şi angajaţii pot opta pentru tichete de masă în format electronic sau pe hârtie.
Cele mai multe dintre companiile care intenţionează să acorde tichete de masă în format electronic angajaţilor în următoarele 12 luni activează în tehnologie. Printre primele companii care vor adopta tichetele pe suport card sunt din IT, telecomunicaţii, ecommerce, Business Process Outsourcing (BPO) şi call center. Sodexo estimează că, din totalul tichetelor de masă pe care le va emite în primul an de la introducerea voucherelor electronice, aproximativ 8% vor fi în format card, ajungând ca, în primii trei ani, volumul de tichete pe card să reprezinte 30% din total. Compania a anunţat deja primele mari parteneriate cu trei reţele de magazine: Carrefour, Mega Image şi Profi, în cadrul cărora vor putea fi utilizate cardurile de masă Gusto Pass. În prezent, reţeaua de comercianţi la care pot fi utilizate cardurile de masă Sodexo Gusto Pass acoperă peste 85% din teritoriul ţării.
Compania Sodexo, al 18-lea angajator mondial, a fost înfiinţată de către Pierre Bellon în 1966, în Marsilia (Franţa). Grupul operează în 80 de ţări şi are 420.000 de angajaţi şi a avut anul trecut o cifră de afaceri de 18 miliarde de euro. În România, Sodexo activează din 1998.