Antena 3 CNN Actualitate Intenţia a fost bună, rezultatul e un dezastru. Noul sistem de taximetrie de la Aeroportul Otopeni îi bulversează pe străini

Intenţia a fost bună, rezultatul e un dezastru. Noul sistem de taximetrie de la Aeroportul Otopeni îi bulversează pe străini

1 minut de citit Publicat la 07:42 05 Feb 2013 Modificat la 07:42 05 Feb 2013
Intenţia a fost bună, rezultatul e un dezastru. Noul sistem de taximetrie de la Aeroportul Otopeni îi bulversează pe străini
Foto: Agerpres
Noul sistem de taximetrie din Aeroportul Otopeni îi bulversează pe pasageri. Străinii constată cu stupoare că dispecerele nu cunosc limba engleză, în timp ce alţii aşteaptă minute în şir după un taxi în locurile nepotrivite. De noile schimbări se plâng şi taximetriştii cu tarife mari pentru că au fost mutaţi lânga staţia de autobuz şi astfel au rămas fără clienţi.

Pasagerii străini care vin cu avionul pe Aeroportul Otopeni sunt bulversaţi de indicaţiile date de taximetrişti. De altfel, străinii care au mai fost în România s-au obişnuit să se urce în primul taxi pe care-l văd aliniat în faţa aeroportului. Aşa se face că pierd minute în şir degeaba. Taxiurile pe care le aşteaptă s-au mutat la parter.

Deşi noul sistem de taxiuri funcţionează de patru zile în aeroport, pasagerii mărturisesc că nu au scăpat de taximetriştii-pirat. În plus, taximetriştii cu tarife mari, mutaţi acum lângă staţia de autobuz, l-au luat la rost pe ministrului Transporturilor.

Sistemul de la Otopeni a fost schimbat după ce o turistă japoneză a fost ucisă după ce s-a urcat într-un taxi.

Activitatea de taximetrie la aeroportul "Henri Coandă" Otopeni a fost reorganizată în luna februarie. Relu Fenechiu a înfiinţarea unei "zone de grupare" pentru taxiurile la comandă, cu timp limitat, 15 minute, acces gratuit şi unde şoferii nu au posibilitatea părăsirii autoturismului.

×
x close