"Aveam din mai 2007 cutie de valori şi n-a mai avut incidente până acum. Am fost furaţi. E cuvântul cel mai corect pentru ce se întâmplă, am fost furaţi", a declarat unul clienţii care susţine că este păgubit şi care a dorit să-şi păstreze anonimatul.
Declaraţia a fost făcută miercuri, la emisiunea 100 de minute, de la Antena 3.
Clientul băncii din Piteşti susţine că unitatea bancară trebuie să-şi asume o responsabilitate mai mare, aşa cum promite şi pe site-ul său.
"Pe site-ul oficial al băncii scrie că e un seif în care aceste casete sunt securizate şi ne putem păstra toate bunurile în afară de cele interzise de lege. Banca trebuia să asigure securizarea spaţiului casetelor, iar banca spune că nu este răspunzătoare de ce se afla în casete", a mai spus clientul băncii din Piteşti.
Scandalul clienţilor pagubiţi la o bancă din Piteşti ia amploare, după ce, miercuri, încă trei persoane au depus reclamaţii, ridicând la 11 numărul celor care susţin că le-au dispărut banii şi bunurile lăsate în păstrare în cutii de valori ale băncii.
Anchetatorii au doi suspecţi - un român şi un cetăţean spaniol care aveau şi ei casete închiriate la aceeaşi bancă. În luna iulie, au intrat în fiecare zi în camera de tezaur.
Banca a anunţat deja că nu are în vedere despăgubirea clienţilor. În funcţie de rezultatul anchetei, poate le va acorda daune morale.
"Hibele sunt foarte mari. Paza este asigurată de un singur paznic. Banca spune că nu este răspunzătoare, indirect ne-a făcut şi mincinoşi", a adăugat persoana care susţine că este păgubită.
Scandalul clienţilor pagubiţi la o bancă din Piteşti ia amploare, după ce, miercuri, încă trei persoane au depus reclamaţii, ridicând la 11 numărul celor care susţin că le-au dispărut banii şi bunurile lăsate în păstrare în cutii de valori ale băncii.
Anchetatorii au doi suspecţi - un român şi un cetăţean spaniol care aveau şi ei casete închiriate la aceeaşi bancă. În luna iulie, au intrat în fiecare zi în camera de tezaur.
În România, practica deţinerii cutiilor de valori este relativ nouă şi a luat amploare în ultimul an. În acest moment, în ţară sunt două bănci care oferă acest serviciu şi care pun la dispoziţie 30.000 de cutii de valori pentru închiriat.
Banca a anunţat deja că nu are în vedere despăgubirea clienţilor. În funcţie de rezultatul anchetei, poate le va acorda daune morale.