"Succesul din acest an al litoralului românesc îl depăşeşte chiar şi pe cel din 2008, când România încă nu cunoştea criza, iar puterea de cumpărare a populaţiei era mult mai mare. Revenirea turiştilor români pe litoralul autohton se datorează eforturilor făcute de hotelieri şi de turoperatori de a oferi condiţii mai bune şi de a menţine preţurile la niveluri comparabile cu cele ale concurenţei străine. În plus, a început să funcţioneze şi în România un all inclusive de calitate care este foarte căutat de familii", se arată într-un comunicat transmis de FPTR.
Potrivit sursei citate, litoralul românesc a convins pentru că plajele sunt curate, serviciile s-au îmbunătăţit, iar evenimentele mondene şi cele care încurajează turismul de distracţie sunt şi ele o atracţie pentru turişti.
Federaţia consideră că trebuie gândit un program special de oferte pentru luna septembrie pentru a prelungi sezonul şi menţine gradul de ocupare al litoralului şi la începutul toamnei, profitând de vremea bună care se anunţă.