Şpaga primită de naşi varia în funcţie de rută, dar şi de tipul trenului. Astfel, pentru o cursă între Bucureşti şi Ploieşti, călătorii fără bilet băgau în buzunarul controlorului între 5 şi 10 lei dacă voiau să meargă cu acceleratul. Pentru trenul personal, şpaga scădea la 3-4 lei.
Stenogramele care fac lumină în "circuitul banilor" de la CFR. Naşii luau bani de la călători, iar "plicul" ajungea la şeful cel mare Un drum cu intercity până la Braşov aducea "naşilor" câte 30 de lei pentru fiecare persoană fără bilet. Sucevenii care luau trenul până la Bucureşti dădeau între 50 şi 60 de lei
De la Cluj-Napoca la Teiuş, cei care călătoreau în grupuri primeau reduceri de la naş, pe Intercity. Pentru 3 persoane, şpaga era de 50 de lei, în timp ce un singur călător trebuia să dea mită 25 de lei.