În acest caz, maşina poate fi recuperată doar după ce se plăteşte amenda la Poliţie şi taxa la firmele de ridicări.
Ridicările de maşini au scos din minţi numeroşi şoferi în Capitală. În ciuda unor soluţii extreme, puţini au scăpat de birul hingherilor de maşini. În Sectorul 1, taxa de ridicare este de 434 de lei, în primele 24 de ore. După care se mai plătesc încă 60 de lei, pe zi.
Anul trecut, în Sectorul 1 au fost ridicate 7.200 de maşini. Din taxă, 625 de mii de lei au ajuns la Primăria Sectorului 1. Bani pe care instituţia susţine că îi investeşte în amenajarea unor noi locuri de parcare. Cum face asta? Au amenajat străzi cu sens unic pentru ca şoferii să parcheze pe ambele sensuri.
Numărul parcărilor de reşedinţă este de doar 8.000 în acest sector, în timp ce sunt înregistrate peste 160.000 de mijloace de transport care plătesc impozit. Situaţia nu este diferită nici în celelalte sectoare.
În Sectorul 6 sunt înregistrate peste 131 de mii de autoturisme de la care Primăria a încasat anul trecut peste 25 de milioane de lei din impozite. Cu toate acestea, în Sectorul 6, locurile de parcare sunt de trei ori mai puţine decât necesarul.
În Sectorul 4 sunt înregistrate peste 100 de mii de maşini care se bat pe 48 de mii de locuri de parcare.
În Sectorul 2 este un loc de parcare la 7 maşini. Cu toate acestea, poliţia locală a dat peste 2.200 de amenzi pentru parcare ilegală.
Sectoarele 2 şi 5 sunt singurele care nu au un serviciu de ridicări de maşini.
În Sectorul 3, această activitate a fost reluată, după ce a fost întreruptă în pragul alegerilor locale din 2012.