Adminstratorii Castelului Corvinilor au renunţat să mai dea în judecată Loteria Naţională din Canada, după ce instituţia s-a folosit de imaginea castelului pentru o reclamă.
Publicitatea pentru monument a fost înţeleasă greşit pentru că, de fapt, este benefică şi atrage turişti, spun acum autorităţile.
După ce în urmă cu câteva luni au reclamat faptul că Loteria din Canada a folosit abuziv imaginea Castelului Corvinilor, acum, administratorii castelului spun că nu e nicio problemă că fotografia a apărut în spotul publicitar.
În afişul canadienilor apărea Castelul Corvinilor, pe care era agăţată o etichetă de 5 dolari canadieni. Cei care jucau la loterie aveau şansa să câştige un castel asemănător. Situaţia a fost, însă, lămurită între autorităţile române şi cele canadiene.
De când castelul a apărut în afişele Loteriei Canadiene, numărul turiştilor a crescut simţitor, spune administratorul monumentului.
"Până acum, anul acesta avem o creştere de peste 40 la sută a numărului de turişti", a spus Constantin Tinca, directorul Castelului Corvinilor.