Programul de lucru al serviciilor publice de evidenţă a persoanelor din municipiul Bucureşti a fost extins sâmbătă, 9 iunie, de la ora 8.00 la 16.00 şi duminică, 10 iunie, de la 8.00 la 21.00, potrivit unui comunicat al Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor - Municipiul Bucureşti.
Cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care se face dovada numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului.
Pentru eliberarea unei cărţi de identitate, solicitanţii trebuie să plătească 7 lei, taxă care se achitată la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1, 3 şi 6, la unităţile CEC pentru sectoarele 4 şi 5 sau la oficiile poştale, în sectorul 2.
Pentru eliberarea unui nou act de identitate, în urma expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorării sau distrugerii acestuia, solicitanţii trebuie să aibă şi un timbru fiscal în valoare de 4 lei.
În cazul în care solicitanţii nu pot prezenta anumite documente, va fi eliberată cartea de identitate provizorie. În acest caz trebuie depuse şi trei fotografii, precum şi o taxă de 1 leu, achitată în acelaşi mod ca şi în cazul cărţilor de identitate.
Citeşte şi 10 iunie, data alegerile locale. Vezi listele cu candidaţii la Primăria Generală, primăriile de sector şi CGMB
Peste 1,8 milioane de bucureşteni sunt aşteptaţi să voteze la alegerile locale care vor avea loc pe 10 iunie, cei mai mulţi alegători, peste 403.000, fiind înregistraţi în sectorul 3.