
Un mecanic a vrut să umfle nota de plată a unei tinere studente care ajunsese la service după ce în bordul maşinii sale se aprinseseră diverse beculeţe.
Înainte de a accepta serviciile service-ului însă, stundenta s-a consultat telefonic cu tatăl său în privinţa ofertei făcute, scrie businessmagazin.ro.
Tânăra de 19 ani din Brighton, UK, povesteşte că maşina sa Citroen C1 nici măcar nu are aer condiţionat. Iar mecanicul încerca să o taxeze cu aproape 800 de euro pentru reparaţia aerului condiţionat.
“Nu mă pricep deloc la maşini, de aceea am avut încredere că îşi vor face treaba. Am fost foarte supărată, neavând suma de bani cerută. Factura ar fi fost o parte însemnată a salariului meu. Mă simţeam neputincioasă”
Dar apoi tatăl său i-a sugerat să ceară o a doua opinie. La al doilea service, a fost identificată problema, iar nota de plată a fost mult mai mică.