Reclama a intrat în vizorul organizaţiei britanice Advertising Standards Authority (ASA), care a decis retragerea ei de pe piaţă, informează contactmusic.com.
În acea reclamă, Natalie Portman apare cu machiaj pronunţat al ochilor. Clipul promovează "efectul multiplicator al volumului genelor şi produsele mascara de îngrijire".
"Miracolul unei nano-pensule pentru un efect creator de neegalat al genelor. Oferă un efect spectaculos de mărire a volumului genelor, una câte una", se afirmă în textul reclamei.
Reprezentanţii companiei rivale L'Oreal i-au acuzat pe directorii de publicitate de la Dior, spunând că aceştia au exagerat efectul produs de acea mascara, iar afirmaţia lor a fost confirmată de ASA, după ce fabricanţii noului produs au recunoscut că au retuşat cu ajutorul tehnologiei digitale anumite părţi din acea reclamă cu Natalie Portman.
Potrivit The Metro, casa Dior a încercat să îşi justifice acţiunile, spunând că acele modificări au fost făcute cu scopul "de a creşte lungimea şi curbura unui număr de gene, întrucât unele dintre ele lipseau, iar altele erau distruse".
Totodată, directorii de la Dior spun că nu au primit nicio plângere de la clienţi dezamăgiţi de efectul actual generat de acest produs de machiaj.
Aceasta nu este prima colaborare a actriţei cu celebra casă Dior. În aprilie anul acesta, Natalie Portman a promovat rujul Nude Grege nr. 169. Aceasta a spus că a ales acest model de ruj datorită numărului 169, întrucât acesta are o semnificaţie specială pentru ea.
Actriţă, regizoare şi producătoare de film, Natalie Portman a debutat în rolul adolescentei rebele din filmul "Léon", al lui Luc Besson, şi a continuat cu partituri în filme precum "Visând la Beverly Hills", "Ispita/ Closer", "Fantomele lui Goya" şi "V de la Vendetta". Portman a jucat anul trecut în mai multe filme de genuri diferite, printre care comediile "Măria Ta/ Your Highness" şi "Fără obligaţii/ No Strings Attached", filmul de acţiune "Thor" şi drama "Hesher".