Cursa pentru primul loc a fost una strânsă, Headvertising câştigând cu lucrarea Păduri virgine, pentru WWF, cu 13%. Cu un singur procent mai jos, pe locul doi se afla Salvati copiii – Asculta-i sufletul, Oma Vision, ocupantul celui de-al treilea loc fiind Pepsi – Playlist, de la Graffiti BBDO, cu 9%.
"Dincolo de faptul ca imi pare bine ca a castigat ceva de la Head, imi pare bine ca a castigat o lucrare facuta cam pe genunchi dar pentru cel putin 100 000 de oameni; "as opposed to" vreo lucrare bibilita pe indelete pentru 12 directori de creatie de prin vreun juriu international. O lucrare parte dintr-o campanie care chiar a schimbat concret lucruri in Romania, si nu vreo lucrare care doar incearca sa mai inghesuie o statueta pe o policioara. Imi pare oarecum rau ca WWF nu castigat si la "campanii" - unde facea mai mult sens, sincer sa fiu - dar, deh, nu le poti avea pe toate", a spus Şerban Alexandrescu, Managing Partner Headvertising, pentru IQads.
La categoria Campanii, doua campanii si-au adjudecat locul 1: Covrigii de Buzau si Tipologii de oameni cu care imparti covrigii fara sa vrei, desi asta nu te deranjeaza cu nimic, realizata de Propaganda, alaturi de ROM – Romanii sunt destepti, McCann Erickson, ambele inregistrand 14% din voturile din categorie. Cele 2 sunt urmate de Pepsi – Si ieri si azi, Graffiti BBDO, WWF – Paduri virgine, Headvertising, ambele cu 13% si Radio Guerrilla – Romana de Romania, Propaganda, cu 10%.
Primul loc al categoriei Spot TV a fost adjudecat de IQads – Gelozie, cu 12% din voturi, iar la Spot radio locul întâi a fost luat de Propaganda si Romania de Romania, pentru Radio Guerrilla, cu 41% din voturi.
La categoria Coloana sonora, primul loc este impartit de Boromir – Chitara, Propaganda si Bergenbier – Nefiltrata vs Fresh, Leo Burnett, cele doua aflandu-se la egalitate, cu 12%.
La Social media McCann Erickson a castigat aceasta categorie cu lucrarea ROM – Romanii sunt destepti, detinand 36% din numarul voturilor; iar la Site-uri si micro site-uri lucrarea de pe primul loc a fost Boromir – Imparte bucurii, Propaganda reușind sa acumuleze 29% din voturi.
La capitolul viralizare, lucrurile au fost destul de clare. Delfini in Dambovita, lucrare realizata de Propaganda, pentru Covrigii de Buzau, a ocupat primul loc cu 30% din voturile de pe aceasta categorie.