Antena 3 CNN High Tech Facebook a lansat propria aplicaţie de photo sharing, la o lună şi jumătate după ce a cumpărat Instagram

Facebook a lansat propria aplicaţie de photo sharing, la o lună şi jumătate după ce a cumpărat Instagram

<1 minut de citit Publicat la 11:16 25 Mai 2012 Modificat la 11:16 25 Mai 2012
Facebook a lansat propria aplicaţie de photo sharing, la o lună şi jumătate după ce a cumpărat Instagram
Foto: Facebook
La o lună şi jumătate de la achiziţionarea serviciului de photo sharing Instagram, Facebook a lansat prima aplicaţie mobilă dedicată exclusiv captării şi distribuirii de imagini.

Noua aplicaţie se numeşte Facebook Camera şi este disponibilă în magazinele de aplicaţii Google Play şi Apple Store.

Interfaţa noii aplicaţii şi modalitatea de funcţionare sunt similare cu cele ale Instagram.

Deşi serviciul în sine este similar cu cel oferit de Instagram, reprezentanţii reţelei de socializare susţin că noua aplicaţie are un public-ţintă diferit.

Instagram are 40 de milioane de utilizatori, în timp ce Facebook are 900 de milioane, arată New York Times.

×
Etichete: Facebook Instagram
x close