Antena 3 CNN High Tech "Epoca online". Internetul, principalul instrument de marketing şi comunicare al secolului

"Epoca online". Internetul, principalul instrument de marketing şi comunicare al secolului

1 minut de citit Publicat la 08:57 02 Noi 2011 Modificat la 08:57 02 Noi 2011
"Epoca online". Internetul, principalul instrument de marketing şi comunicare al secolului
Foto: sydney.edu.au
Piaţa online din România este în creştere permanentă şi sigură. Fie că este vorba despre cumpărături, plăţi sau publicitate online, piaţa are o valoare de sute de milioane de euro. Şi multe perpective pentru că tot mai mulţi români descoperă cât de comod este să înlocuieşti mersul la magazin cu operaţiunile de pe internet.

Volumul plăţilor online a crescut la 121 de milioane de euro în 11 luni din acest an. E o creştere cu peste 1.500 procente faţă de anul trecut. Coşul mediu de cumpărături e de 69 de euro, mai mare cu 21% faţă de anul trecut.

Pe internet sunt până în zece mii de magazine. Cele care comercializează cărţi, flori şi cadouri au vânzări în creştere cu peste 64%.
Cele de jucării cu 56%, iar cele de haine, cu 24%.

Pe internet s-a mutat şi publicitatea. Piaţa a crescut anul acesta la 10 milioane de euro, cu patru procente mai mult decât anul trecut.

La How to Web, cea mai importantă conferinţă de tehnologie şi afaceri web din Europa de Est, care se desfăşoară săptămâna viitoare la Bucureşti, românii vor afla cum le mai simplifică internetul viaţa. Le arată peste 750 de participanţi şi specialişti în afaceri pe internet din europa şi de peste Ocean.

Conferinţa oferă o imagine globală a tendinţelor web, prin identificarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor şi a proiectelor online.  Antena 3, Radio Zu şi The Industry sunt parteneri media ai evenimentului.
 





×
x close