Antena 3 CNN Externe ALARMĂ FALSĂ în legătură cu luarea de ostatici la bordul avionului care a aterizat forţat la Amsterdam

ALARMĂ FALSĂ în legătură cu luarea de ostatici la bordul avionului care a aterizat forţat la Amsterdam

1 minut de citit Publicat la 15:54 29 Aug 2012 Modificat la 15:54 29 Aug 2012
ALARMĂ FALSĂ în legătură cu luarea de ostatici la bordul avionului care a aterizat forţat la Amsterdam
Foto: bossip.com
UPDATE 22.00 - Posibila luare de ostatici la bordul unui avion cu destinaţia Amsterdam-Schiphol anunţată miercuri după-amiaza a fost o alertă falsă provocată de "probleme de comunicare" între avion şi tunul de control, a dat asigurări poliţia olandeză, relatează AFP.

Jandarmeria aeroportului olandez Amsterdam-Schiphol suspectează o posibilă luare de ostatici la bordul unui avion care a aterizat miercuri pe aeroport, cu aproximativ 180 de persoane la bord, informează AFP. Avionul venea dinspre Spania şi a încetat să comunice cu turnul.

La scurt timp după anunţul Jandarmeriei olandeze, compania aeriană spaniolă - Vueling - a dezminţit orice luare de ostatici la bordul avionului care a aterizat pe aeroportul Amsterdam-Schipol, care are aproximativ 180 de persoane la bord.

"Nu este adevărat", a dat asigurări pentru AFP o purtătoare de cuvânt a companiei, fără să ofere, pentru moment, detalii suplimentare.

"Avionul a aterizat la Schiphol, este vorba despre o posibilă luare de ostatici", a declarat anterior pentru AFP un purtător de cuvânt al Jandarmeriei aeroportului olandez.

"Avionul era însoţit de către două (avioane de tip) F-16 aparţinând armatei olandeze şi a optat să aterizeze pe (Aeroportul) Schiphol", adăuga purtătorul de cuvânt.
   
"Încercăm să contactăm persoanele de la bordul avionului", sublinia el, anunţând că nu deţine detalii suplimentare.
   
Potrivit presei olandeze, este vorba despre un avion provenind din Malaga, operat de către societatea Vueling, care ar fi pierdut contactul radio.
   
Presa spaniolă scrie, pe de altă parte, că ar fi vorba despre o eroare de comunicare între pilot şi Turnul de Control.



×
x close