Compania, subsidiară Lufthansa, avea 65 de banere digitale şi 17 panouri publicitare mari în staţiile din subteranul capitalei britanice.
Multe dintre ele, care conţineau sloganul "Pregăteşte-te să fii surprins! Vizitează Germania!", au fost îndepărtate după ce au căpătat o rezonanţă tragică în urma dezastrului aerian, care a curmat viaţa a 150 de persoane.
Societatea Transport for London (TL) a comunicat că cele 65 de spoturi digitale au fost scoase de pe ecranele LCD din staţiile de metrou la solicitarea oficială a celor de la Germanwings, relatează London Evening Standard.
Cu toate acestea, unele panouri publicitare mari au rămas încă pe pereţii reţelei subterane de transport în comun.
Un purtător de cuvânt al TL a declarat:
"Din cele 17 panouri rămase, cinci au fost deja date jos, 10 vor fi înlocuite până mâine, iar celelalte două, poziţionate în locuri mai greu accesibile, vor fi coborâte cât mai curând posibil!"
Zborul 4U Germanwing 9525, care efectua o cursă între Barcelona şi Dusseldorf şi care s-a prăbuşit marţi dimineaţă, în Alpii francezi, avea la bord trei cetăţeni britanici, printre care se afla şi un bebeluş de doar 7 luni.