Autostrada Tinerilor Eroi, cunoscută şi drept autostrada Phenian-Nampo, aşa cum a fost denumită iniţial, are o lungime de 46.3 kilometri şi, în cea mai mare parte, dispune de zece benzi de circulaţie, câte cinci pe fiecare sens, relatează Business Insider.
Construcţia a început în 1998, în ultima perioadă a foametei din Coreea de Nord, care a provocat moartea a sute de mii de persoane, sau chiar milioane, după unele surse. Şoseaua a fost numită în cinstea muncitorilor care au lucrat acolo, în mare parte voluntari, care aveau vârste cuprinse între 17 şi 40 de ani.
Deşi industria producătoare de maşini din Coreea de Nord este o ramură importantă a economiei naţionale, un procent infim din producţia celor câteva fabrici ajunge la populaţie. Marea majoritate a vehiculelor produse se îndreaptă către Armată sau către instituţiile statului, ori suplimentează flota de mijloace de transport în comun. Un raport CIA din 2006 arată că statul condus astăzi de Kim Jong-un dispune de 25.000 de kilometri de drumuri, dintre care doar 724 de kilometri de şosele asfaltate. Analiştii estimează că mai puţin de 25.000 de coreeni deţin un autoturism personal, mai puţin de unul la fiecare o mie de oameni, astfel că puţinele drumuri sunt, mai tot timpul, necirculate.