Finalizarea proiectului Canalul Siret-Bărăgan costă 2.600 miliarde de euro şi constă în construirea a două tronsoane, de aproape 200 de kilometri ambele, a precizat ministrul delegat pentru infrastructură, Dan Şova, sâmbătă, la Antena 3.
Construcţia este una importantă însă, având în vedere că ar produce României nişte beneficii importante, a spus Şova.
"Plusul de producţie agricolă ar fi 120 de milioane de euro pe an, ceea ce ar permite recuperarea investiţiei într-un ritm accelerat şi ar elimina importurile de cereale", a declarat ministrul delegat pentru proiecte de infrastructură, Dan Şova, sâmbătă, la emisiunea "Q&A", de la Antena 3.
Lucrările la Canalul Siret-Bărăgan au început în anul 1986, iar din 1991 alocările de fonduri sunt modice, a explicat ministrul, care vede o soluţie în parteneriatul public-privat.
Citeşte şi
Şova explică de ce nu are România autostrăzi: Băsescu a spus că nu avem nevoie de şoseleDan Şova: În acest an, vom face 142 de kilometri de autostradăMinistrul Şova: Tronsonul Nădlac-Sibiu va fi gata până în primăvara lui 2015
Dan Şova: Rezervele de gaze ale României se termină în 10-15 ani. Nu suntem în măsură să exportămDan Şova este sau nu incompatibil? Ministrul ameninţă cu o plângere penală