"Din punctul de vedere al celor care îşi cumpără maşini tunate şi apoi continuă să le modifice, sunt convns că este un virus. Este o dependenţă, pe asta se şi bazează producătorii care se ocupă cu asta."
"Piaţa de tuning în România este foarte mică. (...) Odată cu începerea crizei, şi apetitul de a-şi modifica maşinile a mai scăzut", explică Costin Giurgea.
"Tuningul este, mai degrabă, o pierdere de bani. Este o satisfacere de capricii", a mai declarat jurnalistul Top Gear.
Mai multe detalii despre tuning şi despre Salonul Internaţional Auto de la Geneva, în materialul video de mai sus.
Citiţi şi:
Modificări de milioane de euro. "România în mişcare" îţi prezintă lumea fascinantă a tuningului auto
Maşinile viitorului. Ce sunt maşinile hibrid şi ce impact au asupra mediului înconjurător, la "România în mişcare"
Revoluţiile tehnologice şi maşini cu sisteme alternative de propulsie. Tot ce trebuie să ştii despre automobilele "verzi", la "România în mişcare"
Vezi părerile PRO şi CONTRA timbrului de mediu.
Citeşte şi "Timbrul de mediu: de la confuzie la efect de bumerang asupra pieţei auto"
Citeşte şi materialul despre siguranţa rutieră , subiect comentat la Antena 3 şi de Titi Aur, multiplu campion naţional de raliuri.
Vezi şi un spot publicitar despre importanţa centurii de sigurnaţă, realizat de Poliţia Rutieră din Anglia.