Până în 2016 ar trebui să circulăm pe autostradă de la Bucureşti la Nădlac.
Noul program de guvernare prevede finalizarea lucrărilor la autostrada care leagă Romania de vestul ţării. Tot până atunci se doreşte şi finalizarea tronsonului Braşov-Comarnic din autostrada Bucureşti-Braşov.
Unul dintre obiectivele noului program de guvernare se referea la finalizarea autostrăzii Bucureşti-Nădlac, care ne va asigura cale liberă din Capitală până la graniţa cu Ungaria.
Autostrada A1, de aproape 600 de kilometri, este împărţită în şapte tronsoane, aflate în diferite stadii de execuţie. Până acum, porţiunile pe care se poate circula sunt Bucureşti-Piteşti, Orăştie-Deva şi Timişoara-Arad.
Pentru porţiunea dintre Orăştie şi Sibiu, 3 dintre coridoare au fost deschise circulaţiei în decembrie anul trecut. Pentru ultimul tronson, programat să se deschidă luna viitoare, ministrul Dan Şova a anunţat o întârziere.
De asemenea, noul program de guvernare prevede continuarea lucrărilor la Autostrada Transilvania şi la Autostrada Bucureşti-Ploieşti-Braşov, prin finalizarea tronsonului Braşov-Predeal-Comarnic.
Până în 2016, vor începe şi lucrările la mai multe autostrăzi demult aşteptate: Autostrada Vest-Est, Târgu-Mureş-Iaşi-Ungheni, Autostrada Bucureşti-Paşcani şi autostrada de Sud, Bucureşti-Timişoara.
Şoseaua de Centură din Bucureşti va fi finalizată la profil de autostradă cu patru benzi de circulaţie.
Citiţi şi
Schimbări majore pentru români, în Programul politic: Guvernul vrea TVA de 19%, şomaj parţial, schimbarea sistemului de pensii, emisiuni extinse în maghiară