În ceea ce privește scopul utilizării zilnice a Internetului, datele furnizate de BRAT conturează o scădere a interesului românilor pentru știri, precum și pentru informațiile de tip auto și sport, însă semnalează o creștere a interesului pentru zona de jocuri online și de divertisment. Un factor care a contribuit la această tendință este și faptul că măsurarea a inclus și perioada sărbătorilor de iarnă.
Referitor la intenția de achiziționare de bunuri și servicii pentru perioada măsurată se remarcă scăderea intenției de achiziționare de telefoane mobile și de servicii de telefonie mobilă, precum și scăderea intenției de achiziționare de servicii de cablu-TV, asigurări și credit. În schimb, studiul relevă o creștere a intenției de achiziționare de servicii turistice. Se poate estima că și această evoluție se datorează tot perioadei de referință a studiului.
În cadrul studiului au fost publicare rezultate de audiență pentru 154 de siteuri.
Cu această ocazie, pentru prima dată, BRAT a livrat rezultate de audiență SATI pentru: www.antenastars.ro (Antena TV Group), www.videomix.ro (ROL Online Network), www.220.ro (ThinkDigital), www.obiectiv.info (ThinkDigital), www.studentie.ro (ThinkDigital) și www.vice.com/ro (ThinkDigital).