Ca să facă rost de cei un milion de euro, reprezentanţii CNADNR ar putea să renunţe, timp de doi ani, la salariile directorilor. Anual, 500.000 de euro intră în buzunarul celor 20 de directori. O altă posibilitate, ceva mai simplă, ar fi renunţarea timp de trei luni la bonurile de masă. Anul acesta, în bugetul companiei este prevăzută suma de peste patru milioane de euro pentru bonuri de masă.
O altă variantă ar fi ca CNADNR să negocieze mai bine contractele de deszăpezire şi să economisească bani. Anul trecut, bugetul companiei pentru deszăpeziri a fost de 56 de milioane de euro, în condiţiile în care unele drumuri nationale au fost blocate zile-n şir de nămeţi. Dacă este totuşi o măsură prea "dură", compania de drumuri ar putea să renunţe la paza autostrăzilor: 1,6 milioane de euro este suma alocată pentru cele 40 de posturi.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) ar putea să mai facă rost de bani dacă ar renunţa la 10% din amenzile plătite de şoferi pentru lipsa rovignetei. Anual, CNADNR câştigă 10 milioane de euro din amenzile date pentru lipsa rovignetei.
Bani pentru despăgubirea tinerei care şi-a pierdut mâna ar putea să vină şi dacă CNADNR renunţă la un studiu de fezabilitate. Anul acesta, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România plăteşte 78 de milioane de euro pentru 10 studii de fezabilitate. În timpul Guvernului Tăriceanu s-au făcut tot atâtea studii de fezabilitate, dar nu s-a construit nicio autostradă. A urmat Guvernul Boc, în timpul căruia s-au refăcut toate studiile.