Înfiinţată în 1994, compania Caroli Foods Group şi-a început producţia într-o mică fabrică din Bucureşti şi a ajuns ca în prezent să însemne 1.200 de angajaţi în 9 centre, o unitate modernă de producţie în Piteşti şi o fabrică în conservare în Tulcea, 45.000 de tone capacitate de carne procesată anual şi 78 milioane de euro cifră de afaceri.
„Suntem foarte multumiti de rezultatele pe care le-am obţinut în cei 20 de ani de activitate. I-aş numi 20 de ani de succes. Acest parcurs ne motivează să continuăm povestea Caroli Foods Group la fel de încrezători în valorile care ne-au adus până aici, să oferim consumatorilor români produse inovative, de cea mai înaltă calitate şi să pastrăm încrederea ca bază a relaţiei pe care o avem cu clienţii, partenerii şi angajaţii noştri”, a declarat Khaled El Solh, CEO Caroli Foods Group.
În prezent, grupul deţine un portofoliu de peste 200 de produse şi 4 branduri: Campofrio, Sissi, Maestro, Caroli. De asemenea investeşte permanent în tehnologii de ultimă generaţie, în materie primă şi ingrediente de cea mai bună calitate.
Pentru a marca cei 20 de ani de existenţă, Caroli sărbătoreşte alături de consumatori printr-o nouă campanie: "Caroli - De 20 de ani avem grijă de carne". Campania îşi propune să diferenţieze brandul prin grija cu care produce mezeluri de 20 de ani, marcând o istorie a calităţii: "fiecare produs Caroli care ajunge pe masa oamenilor este unul al experientei, făcut pe gustul celor care îl aleg".