China Communications Construction Ltd., una din cele mai mari firme de infrastructură de transport din China, aşteaptă invitaţia Guvernului României de a începe procedura de dialog competitiv pentru construcţia autostrăzii Piteşti-Craiova, a declarat directorul de dezvoltare al companiei, Hu Bin.
Directiorul de dezvoltare al China Communications Construction Ltd., companie care a participat şi la preselecţia proiectului autostrăzii Comarnic-Braşov, a fost prezent, luni, la întâlnirea premierului Victor Ponta cu oameni de afaceri chinezi.
"Suntem în proces de deschidere a procedurii de dialog competitiv pentru construcţia Piteşti-Craiova. Aşteptăm decizia Guvernului României de începe acest dialog," a spus Hu Bin.
Hu Bin a afirmat că o finanţare va fi asigurată de China Communications Construction Ltd. , care trebuie să obţină fondurile necesare atât pe plan intern, din Chinam, cât şi de la instituţii internaţionale.
El a arătat că procedura a fost mult întârziată, dar ministrul Economiei i-a explicat că problema a fost legată de dialogul Guvernului cu Eurostat în privinţa bugetului.
Directorul companiei chineze a adăugat că, deşi compani sa cunoaşte standardele impuse în Uniunea Europeană privind infrastructura şi lucrează deja în Europa, pentru accelerarea ritmului de dezvoltare a infrastructurii în România e nevoie de proiecte finanţate de la buget şi prin îneţelegeri interguvernamentale.
Directiorul de dezvoltare al China Communications Construction Ltd., companie care a participat şi la preselecţia proiectului autostrăzii Comarnic-Braşov, a fost prezent, luni, la întâlnirea premierului Victor Ponta cu oameni de afaceri chinezi.
"Suntem în proces de deschidere a procedurii de dialog competitiv pentru construcţia Piteşti-Craiova. Aşteptăm decizia Guvernului României de începe acest dialog," a spus Hu Bin.
Hu Bin a afirmat că o finanţare va fi asigurată de China Communications Construction Ltd. , care trebuie să obţină fondurile necesare atât pe plan intern, din Chinam, cât şi de la instituţii internaţionale.
El a arătat că procedura a fost mult întârziată, dar ministrul Economiei i-a explicat că problema a fost legată de dialogul Guvernului cu Eurostat în privinţa bugetului.
Directorul companiei chineze a adăugat că, deşi compani sa cunoaşte standardele impuse în Uniunea Europeană privind infrastructura şi lucrează deja în Europa, pentru accelerarea ritmului de dezvoltare a infrastructurii în România e nevoie de proiecte finanţate de la buget şi prin îneţelegeri interguvernamentale.