'În anul următor, CFR Călători va pune la dispoziția zilnică a tuturor categoriilor de călători un număr total de 1.169 de trenuri, din care 247 trenuri InterRegio și 922 trenuri Regio. În traficul intern, se va asigura și în 2014 serviciul public de navetă între marile orașe și localitățile din proximitatea acestora.
În plus, se va menține mersul de tren cadențat pe rutele unde condițiile de circulație și exploatare permit acest lucru și unde traficul de călători plătitori este cu preponderență de navetă: București Nord — Pitești — Craiova prin Roșiori Nord, București Nord — Ploiești și Constanța — Mangalia (în sezonul estival).
În ceea ce privește zonele turistice precum Valea Prahovei, Vatra Dornei etc., pasagerii vor avea în continuare la dispoziție un număr suficient de trenuri în funcție de sezon și de trafic', se arată într-un comunicat al companiei CFR Călători.
Față de 2013, toate trenurile InterRegio vor circula zilnic, cu excepția a trei perechi de trenuri pe ruta București Nord — Ploiești. În plus, va fi introdusă câte o pereche de trenuri pe fiecare dintre rutele București Nord — Constanța, Galați — Constanța și Drobeta Turnu Severin — Timișoara Nord (din 1 februarie 2014). Totodată, se va relua legătura București Nord — Cluj Napoca prin Simeria, cu trenurile IR 1823/ 1824. Trenurile IR 1621/ 1622 vor conecta București Nord de Timișoara prin Arad.