pentru majoritatea tendinţelor din lumea modei. Îmbinând o atitudine urbană cu eleganţa boho şi cu spiritul rock ‘n’ roll, ea creează o alură franţuzească autentică.
Pentru H&M, Isabel Marant va realiza o garderobă emblematică de articole must-have inspirate din stilul caracteristic mărcii sale. Colecţia va fi disponibilă din 14 noiembrie 2013 în aproape 250 de magazine din întreaga lume precum şi online, şi va cuprinde îmbrăcăminte şi accesorii pentru femei şi adolescenţi. De asemenea, Isabel Marant va crea în premieră pentru H&M şi o colecţie pentru bărbaţi.
„Sunt flatată de această colaborare. H&M lucrează cu cei mai buni designeri, iar această invitaţie reprezintă o onoare deosebită pentru mine. Intenţionez să creez lucruri pe care femeile să îşi dorească să le poarte în viaţa de zi cu zi, cu o anumită nonşalanţă tipic pariziană: te îmbraci elegant fără să acorzi prea multă atenţie acestui aspect, dar în acelaşi timp eşti extrem de atrăgătoare. Am insuflat colecţiei acest tip de
dezinvoltură şi atitudine. Toate piesele pot fi combinate urmându-ţi propriul instinct: în viziunea mea, moda este o chestiune de personalitate”, declară Isabel Marant.
„Suntem încântaţi să o avem pe Isabel Marant ca designer invitat la H&M. Felul în care ea combină elemente diferite în colecţiile sale, creând un stil nonşalant şi urban o face să fie foarte modernă. Are un ochi de expert pentru detaliile etnice şi capacitatea rară de a crea haine pe care oamenii să îşi dorească realmente să le poarte. Suntem convinşi că toţi clienţii H&M vor fi entuziasmaţi de această colecţie”, afirmă Margareta van den Bosch, Director de Creaţie la H&M.
Născută şi crescută la Paris, Isabel Marant a început să îşi personalizeze propriile haine încă de pe vremea când era la liceu. Absolventă a celebrului colegiu Studio Berçot, Isabel Marant şi-a dezvoltat cariera în lumea modei începând cu o linie de bijuterii, continuând apoi cu tricotaje şi, în cele din urmă, lansându-şi colecţia eponimă, în 1994. În prezent, ea conduce o casă de modă influentă ce se bucură de un real
succes la nivel internaţional, cu o reţea de magazine în întreaga lume. Stilul său chic parizian, o îmbinare de boem şi croieli masculine, creşte în popularitate cu fiecare sezon.