Compania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) cheltuie bani grei pentru a vopsi drumurile naţionale. Peste 40 de milioane de euro este suma destinată marcajelor rutiere cu vopsea, pentru delimitarea benzilor de circulaţie, a trecerilor de pietoni şi a locurilor de parcare.
CNADNR cheltuie 40 de milioane de euro pentru marcajele rutiere. Compania a atribuit deja patru loturi din cele şapte scoase la licitaţie, pentru direcţiile regionale Iaşi, Cluj, Constanţa şi Braşov.
Pentru regionala Cluj se cheltuie cei mai mulţi bani. Valoarea totală a contractului atribuit este de şase milioane de euro, bani adjudecaţi de asocierea dintre firmele Metalbac S.A. şi Edil Contract SRL.
Pentru regionala Iaşi, CNADNR cheltuie peste trei milioane de euro, bani care se duc la aceaişi firmă, Metalbac S.A.
Firma a câştigat licitaţiile şi pentru loturile cinci şi şapte, care acoperă drumurile din subordinea DRDP Braşov şi Constanţa. Sumele atribuite sunt însă mult mai mici faţă de celelalte loturi. Pentru trasarea drumurilor cu vopsea de culoare albă şi galbenă, regionala Braşov cheltuie aproape 300.000 de euro, în timp ce la regionala Constanţa, marcajul rutier costă de 30 de ori mai puţin decât la Cluj, doar 200.000 de euro.
Pentru lotul unu, care aparţine Direcţiei Regionale Bucureşti, procedura a fost reluată, după ce contractul încheiat la începutul lunii august, în valoare de opt milioane de euro, a fost reziliat în urma unui conflict de interese.
Patronul companiei declarate câştigătoare, Mugurel Teodorescu, era chiar fratele directorul de Achiziţii cu Finanţare de la Buget din CNADNR, Răzvan Teodorescu.
Patronul companiei declarate câştigătoare, Mugurel Teodorescu, era chiar fratele directorul de Achiziţii cu Finanţare de la Buget din CNADNR, Răzvan Teodorescu.
Citiţi şi CNADNR ia cu cinci mâini, dar lucrează cu linguriţa. Banii de rovinietă nu au "umplut" gropile