Nu e vorba nici despre naţionalism economic şi nici nu vrem să promovăm un ultraprotecţionism nefondat.
Prin campania noastră Produs în ROmânia, vrem să subliniem un lucru, vital pentru bunăstarea noastră, şi anume importanţa susţinerii producţiei locale, producţia făcută în România şi implicit importanţa consumului de produse fabricate la noi în ţara. Produse care folosesc materie primă românească, forţa de muncă locală, valoare adăugată autohtonă şi care, automat, sprijină decisiv creşterea nivelului de trai al românilor.
În cadrul campaniei Produs în ROmânia vom vorbi despre foarte multe domenii: despre agricultură şi mâncare, despre industrie şi tehnologie, despre cultură, servicii şi veţi cunoaşte povestile fabuloase ale unor antreprenori şi ale unor produse de calitate care au reuşit să se impună pe piaţă.
Facem asta pentru că vrem să încurajăm şi să susţinem productivitatea, competivitatea, tradiţia, dar mai ales dezvoltarea şi continuitatea celor care fac performanţă şi care se încăpăţânează, în pofida tuturor dificultăţilor, să producă şi să ofere locuri de muncă în România.
Dan Trifu, administratorul Smart Food Solutions, a vorbit în cadrul emisiunii Daily Income despre cât de greu se face în prezent producţie în România. "Cu desfacerea poate să fie o anumită problemă şi aici nu pot decât să vă felicit pentru iniţiativa asta. Cred că, aşa cum maşinile japoneze erau cunoscute, aveau un discount, fiind considerate mai proaste, mai puţin fiabile, asta se întâmplă în momentul de faţă şi cu produsele româneşti", a explicat Dan Trifu.