Pentru că nu mai avea de ce să ţină contul deschis, clientul a decis pe loc să închidă contul. Funcţionarul bancar l-a asigurat că totul este în regulă: contul este închis.
Bărbatul a stat liniştit vreme de cinci ani de zile, când dintr-o dată a fost sunat de recuperatorii de credite, care l-au anunţat că are de plătit BANI către banca respectivă.
"Acum cinci ani, am avut un cont acolo şi l-am şi închis. Adică, a fost o singură tranzacţie şi am închis pe loc contul. Am plecat din bancă şi mi-au spus că acel cont este închis. Acum, după cinci ani, fără înştiinţări în poştă, fără să sune cineva de la bancă, au sunat recuperatorii, care mi-au spus că am de dat nişte bani. După cinci ani! Am fost la bancă şi doamna de acolo mi-a zis că angajatul care se ocupa atunci de cont a închis mai multe conturi, adică sunt mai mulţi în situaţia mea. Am fost luni să achit, pentru că nu vreau să stau prin săli de judecată, mai era o persoană în faţa mea, pentru aceeaşi problemă. Recuperatorii mi-au spus că am o sumă foarte mică, 100 de lei. Oricum, după cinci ani... Nu ştiu câte persoane sunt în aceeaşi situaţie, dar era un dosar destul de gros din ce am văzut eu acolo. Adică, mi-au arătat dosarul meu, pe care era lipită cererea de închidere a contului. Pur şi simplu, persoana care mi-a închis contul, nu ştiu, n-a avut chef, nu ştiu ce s-a întâmplat", povesteşte bărbatul pentru Replica Online.