O parte din autostrada Nădlac-Arad ar trebui să fie gata peste o lună, numai că, după un an şi o lună de lucrări executate de fima lui Nelu Iordache, stadiul acestora era de 40%.
Fundaţii de poduri şi pasaje inundate, grămezi de moloz şi drumuri de legătură inexistente - aşa arată situaţia drumului, lotul unu, de 22 de kilometri din autostrada Nădlac-Arad.
În noiembrie anul trecut, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a reziliat contractul de peste 115 milioane de euro încheiat cu Romstrade, firma lui Iordache, iar lucrările au fost întrerupte.
Motivul rezilierii a fost „mobilizarea greoaie" a constructorului. Acum, compania de drumuri se pregăteşte să găsească un nou constructor pentru acest tronson.
Omul de afaceri Nelu Iordache, cercetat în stare de arest preventiv pentru deturnarea a 25 de milioane de lei din banii alocaţi pentru construirea autostrăzii Nădlac-Arad, rămâne în detenţie, după ce Curtea de Apel Bucureşti i-a respins, pe 14 martie, recursul faţă de prelungirea duratei măsurii.
Romstrade, unul dintre cei mai mari constructori români după câştigarea mai multor contracte cu statul, a intrat în decembrie în insovenţă. Cel mai mare creditor Romstrade este CNADNR, care solicită circa 300 de milioane de euro (1,3 miliarde de lei), creanţa fiind deocamdată acceptată sub condiţie.
În loc să facă autostrăzi, Nelu Iordache îşi cumpăra terenuri. Regele asfaltului, acuzat de spălare de baniCiteşte şi
Fraude cu bani europeni. România riscă să plătească 700 milioane euro, după ce lucrările "regilor asfaltului" au ajuns în atenţia Departamentului de Luptă Antifraudă