În lumina criticilor referitoare la manevrabilitatea și greutatea predecesorului său din segmentul B, Peugeot a încercat să contruiască mașina astfel încât să dispună de caracteristicile lui 205, relatează Autocar.co.uk.
208 cântărește 975 kilograme, cu 173 mai puțin decât 207. De asemenea, 208 este mai scurt cu 70 mm (3690 mm – total) și cu 10 mm mai jos (1492 mm). Ampatamentul este identic, cu 2540 mm și, în ciuda reducerilor exterioare, pasagerii au acum mai mult spațiu. Portbagajul este mai mare decât cel al lui 207, fiind de 285 litri.
Peugeot a promis și un interior îmbunătățit semnificativ, cu accent pe stil și calitatea superioară a materialelor. Volanul este mai mic, instrumentarul – amplasat mai sus, iar în centrul bordului tronează un touchscreen.
Motorizările precedentei generații sunt acum înlocuite cu noile propulsoare VTI de 1.0 și 1.2 litri. Cel mai mic motor se laudă cu consum de sub 4 litri la suta de kilometri și emisii CO2 de 99g/km. Puterile unităților sunt cuprinse între 75 și 100 cai.
Vor fi oferite și cinci diesel-uri, unele dintre ele fiind echipate cu tehnologia micro-hibrid. Patru dintre variante vor avea sistemul start-stop, și un consum de aproximativ trei litri la 100 km și emisii CO2 de 87g/km.
Noul Peugeot 208 va intra în showroom-uri din vara anului viitor, urmând să fie disponibil în variante cu trei și cinci uși. Urmează apoi și 208 GTI, spre sfârșitul lui 2012.