Sub capotă se află un motor bi-turbo cu şase cilindri în V, de 3,8 litri, adoptat direct de pe GT-R. Sub portbagaj se află transmisia cu şase trepte GT-R, cu capetele faţă şi spate unite de un lanţ cinematic şi un arbore de transmisie modificate preluate de la GT-R 4WD, iar sub pasajele roţilor se găsesc jante masive RAYS din aliaj, de 20 de inch.
Interiorul îmbină caracteristicile unui crossover şi ale unei maşini de vârf de gamă, tabloul de bord de la Juke fiind transformat pentru montarea indicatoarelor şi afişajului personalizabil de 7 inch de la GT-R. Se păstrează consola centrală specifică Juke, inspirată de rezervorul unei motociclete, în timp ce restul interiorului aminteşte de o maşină creată pentru viteză. Scaunele duble de curse cu centuri de siguranţă în cinci puncte şi retractorul vizibil asigură conformitatea cu standardele de siguranţă FIA şi în acelaşi timp sporesc rigiditatea pentru performanţe maxime.
Vor fi create numai două autovehicule Juke-R, unul cu volanul pe partea stângă şi unul cu volanul pe partea dreaptă.