Ideea ministrului Radu Stroe, de a transforma cea mai circulată arteră din ţară într-un drum cu sens unic, nu a mai fost luată în calcul pe moment, dar nu e exclus să se aplice în anii viitori. Calvarul şoferilor care merg pe Valea Prahovei începe de la intrarea în staţiunea Comarnic.
În Buşteni dar şi în celelalte staţiuni, trecerile de pietoni ţin şoferii în loc ore în şir.
După lungi discuţii, autorităţile au luat în calcul ca pe termen scurt să se construiască pasarele la trecerile de pitoni, iar în intersecţiile cu probleme, sensuri giratorii. Tot pentru fuidizarea traficului oficialii vor să fie montate în intersecţii şi semafoare inteligente. În schimb, propunerea ministrului de Interne, Radu Stro de a transforma DN1 în drum cu sens unic ar putea fi luată în calcul pe viitor.
Traficul rutier de pe DN1 nu este singurul care dă bătăi de cap şoferilor. Potrivit unui top realizat de CNADNR, în doi ani cele mai aglomerate drumuri din Romania vor fi Bucuresti - Pitesti, Bucuresti - Urziceni, Focsani - Adjud, Cluj - Turda şi Constanta - Eforie.