Numărul utilizatorilor care au accesat serviciile Facebook de pe smartphone-uri sau alte dispozitive mobile cel puțin odată pe lună a crescut în perioada octombrie — decembrie 2015 cu 21%, la 1,44 miliarde.
Veniturile companiei americane au urcat în ultimele trei luni din 2015 cu 52%, la 5,84 miliarde de dolari.
"2015 a fost un an important pentru Facebook. Comunitatea noastră a continuat să crească și afacerea noastră este înfloritoare", a afirmat șeful și fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg.
În trimestrul patru din 2015, profitul net al Facebook a urcat la 1,56 miliarde de dolari, de la 701 milioane de dolari în perioada similară din 2014.
Veniturile din publicitate au înregistrat un avans de 56,8% în ultimele trei luni din 2015, la 5,64 miliarde de dolari, aproximativ 80% din aceste venituri provenind din publicitatea pe dispozitive mobile.
La Bursa de la New York, acțiunile companiei au urcat cu 8,7%, pe fondul rezultatelor peste așteptări.
Veniturile Facebook în 2015 au crescut cu 44%, la 17,9 miliarde de dolari, în timp ce profitul net a urcat la 3,7 miliarde de dolari, față de 2,94 miliarde de dolari în 2014.