Antena 3 CNN Actualitate Media Mai sunt 4 zile în care te poţi înscrie pentru Intact Media Auction

Mai sunt 4 zile în care te poţi înscrie pentru Intact Media Auction

1 minut de citit Publicat la 16:43 02 Dec 2011 Modificat la 16:43 02 Dec 2011
Mai sunt 4 zile în care te poţi înscrie pentru Intact Media Auction
Intact Media Group licitează 10% din  spatiul advertorial pe statiile TV al grupului (Antena1, Antena2, Antena3, Euforia Lifestyle si GSP TV), in 3 tipuri de pachete reunite pe acelasi target ("Urban 15- 54"), printr-o modalitate transparenta si sigura. Participarea la aceasta initiativa consta in garantarea celor trei tipuri de pachete de publicitate cu descarcare pe
toate statiile TV apartinand Intact Media Group, pe parcursul anului 2012, la un pret unic de adjudecare. Astfel, pina pe 6 decembrie, cei care doresc sa achizitioneze unul dintre pachetele  GRP  pot depune documentatia de participare la sediul Bursei Romane de Marfuri.

Ulterior, Comisia de Analiza si Atribuire, formata din reprezentantii Intact Media Group si ai Bursei Romane de Marfuri va analiza documentatia depusa si va transmite fiecarui participant rezultatul calificarii, in termen de maxim 2 zile lucratoare. Cei calificati vor primi apoi  elementele de identificare securizate (cod de utilizator si parola), care le vor permite inregistrarea si accesul la portalul de licitatie electronica. Pentru o cit mai buna intelegere a modului  de operare , Bursa Romana de Marfuri organizeaza, pana la data de 9 decembrie, sesiuni demo de prezentare a acestui sistem.

Licitatia se va desfasura pe 14 decembrie, pe platforma de licitatie electronica pusa la dispozitie de Bursa Romana de Marfuri. Se va pleca de la pretul minim de pornire per GRP prevazut pentru pachetul respectiv, continuand cu pasul de licitare predefinit in sistem,
durata fiecarei sedinte de licitatie fiind de 25 de minute, plus 5 minute pentru inchiderea
sesiunii. In timpul licitatiei, participantii pot vedea in orice moment toate ofertele valide la pachetul pentru care se desfasoara licitatia electronica, pretul final de vanzare  stabilindu-se intr-un mod cit se poate de transparent.

Oferta cuprinde un numar de 7 pachete din prima categorie(cu valoare minima de 300.000 de euro), 4 pachete din a doua categorie (cu valoare minima de 500.000 de euro) si 1 pachet din cea de-a treia categorie (cu o valoare minima de 700.000 de euro).

Toate detaliile cu privire la documentatie,  participarea la  sesiunile demo si licitatia in sine se regasesc pe site-urile www.intactmediagroup.ro sau www.brm.ro.

×
x close